2011/03/30

第38回狩人祭結果蒼竜組総合10位

やりました!
がんばりました!
おつかれさまでした!

入魂上位猟団ココ!

初のトップ10入り(∩´∀`)∩


嬉しい(´;ω;`)ブワッ

前回の期間賞に続き、今回はまさかの‥!

一人当たりの入魂数が大きかったから、これはもしや‥と思っていながらも
でも10位以内は厳しいかも‥ とか色々考えてましたが

みなさんGJですー><!


ちょうど震災やら重なってしまって
最後の方はINできない方もいらっしゃったようですが
(わたしもショックでIN減ってました‥すみません><)
とても素晴らしい結果でわたしは満足しております^^


ちなみに公式狩猟大会の個人では
キシコが大剣10位でした、おめでとうございます!

2 件のコメント:

  1. Undeniably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the
    internet the easiest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that
    they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and
    also defined out the whole thing without having side-effects , people could
    take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    Also visit my blog :: attorneys phoenix az

    返信削除
  2. I just could not go away your site prior to suggesting that I really loved
    the standard info an individual supply for your guests?

    Is going to be again ceaselessly in order
    to investigate cross-check new posts

    my blog post ... emergency wind damage restoration services South Carolinas

    返信削除